Plugget for life

Min dag har bestått av 95% plugg, där även skolan är inräknad. Gick ju dock bara från 8:15-11:10 men ändå blir procentenså hög haha. Men jag har varit effektiv! Har skrivit klart ett litet arbete om judendom som jag nu har skickat in och ska nu på nästa uppgift: att plugga inför kommunikationsprovet på torsdag. Det känns lite mer chill så det var tur att jag tog det jobbigt först känner jag. 

Annars har de andra 5 procenten bestått av ha ätit lite, och varit hos O'Neil en stund efter att jag slutade. Sov där från igår tills idag, så himla skönt för det gör att det känns som helg lite! Jobbigt när man inser att det inte är det bara haha. Aja nog om min dag, nu ska jag plugga vidare för att nå högre höjder. Det enda ordet jag har i mitt huvud är nyansering, blir galen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0